• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

Самоосвіта вчителя wym-1619687915275

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи wym-1619687721495

На допомогу вчителям початкових класів wym-1619687655735



Організація методичної роботи

Методична робота ― важлива складова післядипломної педагогічної освіти, що має цілісну систему дій і заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного педагогічного працівника, розвиток творчого потенціалу педагогічних колективів навчальних закладів, досягнення позитивних результатів навчально-виховного процесу. Вона має ґрунтуватися на сучасних досягненнях психолого-педагогічної науки з урахуванням досвіду діяльності педагогів і конкретного аналізу результатів навчально-виховного процесу. Участь у методичній роботі має бути професійним обов’язком кожного педагогічного працівника.

Основними функціями науково-методичної роботи є такі: планування, організація, діагностична, прогностична, моделююча, компенсаторна, відновлювальна, коригуючи, координуюча, пропагандистська, контрольно-інформаційна.

Одним із завдань методичної роботи на сучасному етапі є активізація творчих здібностей учителів. Творчий характер закладений у самій суті професії педагога. Його дії не копіюють попередні, динамізм навчально-виховного процесу вимагає оптимального рішення в кожному конкретному випадку. До творчості спонукає вчителя і сьогоднішній учень ― розвинена і нестандартна особистість , вимоглива до свого наставника. Отже, нині необхідно формувати тип вчителя-новатора, справжнього фахівця. Успіх навчально-виховного процесу залежить від того, чи відмовиться педагог від стереотипів минулих часів, чи готовий він засновувати стосунки з учнями на принципах гуманізму. Дійсність вимагає позбутися звичних установок, шукати нові форми спілкування як з учнями, так і з їхніми родинами. Критеріями фахової підготовки має стати рівень загальної культури вчителя та специфічні педагогічні характеристики: розуміння принципу природо відповідальності, що враховує природні задатки дитини, закономірності її розвитку; високий рівень володіння методикою знання дитячої психології.


ОРГАНІЗАЦІЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
з педагогічними кадрами у 2020-2021 навчальному році

Науково-методична проблема школи:

« Підвищення якості освіти через формування ключових компетентностей учнів шляхом інтеграції традиційних і нетрадиційних форм і методів роботи, наступності в навчально-виховному процесі»

Пріоритетні завдання школи відповідно до науково-методичної проблеми:

-удосконалення змісту, форм і методів навчально-виховного процесу відповідно до поставленої проблеми:

· забезпечення кожній дитині рівного доступу до якісної освіти;

· впровадження освітніх інноваційних технологій, спрямованих на всебічний розвиток творчого потенціалу учнів;

· оновлення теорії і практики навчання та виховання;

· організація дистанційних форм підвищення кваліфікації всіх категорій педагогічних працівників;

· надання допомоги вчителю у вирішенні актуальних проблем навчання та виховання школярів, підвищення професійної компетентності педкадрів шляхом удосконалення традиційних і розвитку нових педагогічних технологій;

· формування позитивного ставлення педагогів до методичної роботи та їх умінь здійснювати науково - дослідницьку роботу.

ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

- робота над науково-методичною проблемою

- педагогічна рада

- методичні об’єднання

- методичні оперативки

- предметно-методичні тижні

- семінар

- школа молодого вчителя

- психолого – педагогічний семінар

- майстер-клас.

- творчий звіт педагогічних працівників

- педагогічні читання

- самоосвіта

ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

Шляхи підвищення рівня педагогічної майстерності вчителів:

· Курсова перепідготовка

· Атестація

· Робота за індивідуальною самоосвітньою темою

· Участь у роботі творчих груп

· Участь у підготовці методичних заходів

· Участь у конкурсах

· Участь у роботі методичних об'єднань (методичне об'єднання учителів класних керівників, методичне об'єднання учителів початкових класів)

· Участь у роботі методичних об’єднань ОТГ

· Творчі звіти

· Презентації ППД

· Майстер-класи

· Участь у психолого-педагогічному семінарі- практикумі


Кiлькiсть переглядiв: 791

Коментарi